Bende 14. Haftama kadar çektim çok kötüydü herşey her gün ne yesem çıkıyordu. Son 1 haftadır rahatım ilaçta kullanmıyorum şuan 15+2yim
yediğin içtiğin şeylerde baharat kullanmamaya çalış ve zaten içmiyorsundur ama asitli içeceklerden uzak dur bol su tüketmeye çalış