Minnosunannesiii Kızlar 40+1 olduk bazı kişiler doğumu tetikler diyor iyi yani dünde Bi yorum okumuştum günü geçen bebekler sıcak yada soğuk su aniden karnına denk gelirse bebek kakasını yapar yazmıştı acaba bilgisi olan varmı
MinnieMouse Minnosunannesiii hic duymadim canim ama suda dogum sicak suda yapiliyo. Tabi ki kaynar degil ama dogumu baslatir
BTSG04 Minnosunannesiii oturabilirsin canım hatta iyi gelir 38 derece en fazla olması lazım fazlası tansiyon açısından sorun yapabilir. Ben suda doğum düşünüyorum ordada 37-38 derece ayarlıyorlar suyu
Minnosunannesiii MinnieMouse teşekkür ederim bende dün oturdum bugün sancılar başladı hafif dedim birdaha oturayım yorumu görünce de korktum bir bilsen de bir bilene danış derler
Minnosunannesiii Ysmmmnn yani işte sıcak dediğim öyle dayanılmayacak değil işte dayanacağım ılık hafif ışıktan azcık fazla su
Ysmmmnn Minnosunannesiii oturabilrsin açılmana kolaylık sağlıyor belinede sıcak su tutabilirsin merdiven inip çık squat yap