Grey Dün ultrason görüntüsü verdi doktor 9 hafta 2.günlük olduk ultrason sonucunu gören kayınvalidem sonucu görünce başı ayakları belli olduğu için erkek bebek dedi sizlerinde başına geldi mi acaba çok mu hurafe şeyler
Aleshiii Grey tam olarak aynısını yaşadım ama ben kız hissediyordum ve istiyordum sonuç kız bebek bekliyoruz 😍😍😍
Grey Aleshiii bende öyle kız bebek hissediyorum ama kesin erkek dedi kayınvalidem eşimde inanma böyle hurafelere diyor daha 3 haftamız var cinsiyetini öğrenmek için😊
Grey Deletedmom_5 salladı salladı ama çok emindi kesin erkek bak gör erkek erkek dedi 😒😒delirtti dün beni 🤯
Deletedmom_5 Grey he he de geç anam ya bu kayınvalidelerde elinden gelse torunlarına bile ben doğurdum benim çocuğum dicekler
Aslhn12 Grey gerçeklik payı yok tabiki. Ben de 7 kusur haftalık gebeyim ultrason görüntümü görümceme attım diyor ki erkeğe benziyor 😅😅😅😅 nasıl anlıyorlar acaba 😅
Grey Aslhn12 ne bilim herkes zaten birşey diyor bazen cinsiyeti öğrendikten sonra mı hamile olduğumu söyleseydim diyorum
Morvy Grey bence bundan sonra eve ultrason cihazı alında kayınvalideniz baksın ayy çok güldüm buna😂😂 hurafeden başka bişey değil ya nasıl böyle kesin konuşabiliyorlar hayret😅 bazı doktorlar 16. Haftada bile 100% bişey diyemiyor o şuan nasıl anlıyor acaba hahaha
Grey Morvy öyle görmüş ve dediği herkese de doğru çıkmış bende eşimde çok istyorurz bir kız bebeğimiz olsun ama hayırlısı
Grey Morvy bende doktoruma hiç sormadım açıkçası bazen tahminde bulunuyorlarmış doktorlar ama zamanı gelince öğrenicez diye beklemek istedim
Morvy Grey doktorlar bile 12 haftadan önce tahminde bulunamıyorlar kayınvaliden atıyor ve tutuyor sadece