Gizemis Kızlar bu aylarda sürekli hapşırma, burun akıntısı, boğazda acıma gibi şeyler yaşayanlar varmı? İyi gelen Ne gibi şeyler yapıyorsunuz ? 😕
Bebek9898 Gizemis sürekli hapsırıyom Herkes dönüp kacıyo korona mı hapsuruyo diye Sanki burnumun icine biri tüy sokup kaşındırıyo Çözümü varmı yokmu bilmiyom 🤷♀️
ozgeacar Benimde var malesef polenlere alerjim sürekli ard Arda hapsuruurum boğazım kaşınır acır sonra gözlerim kızarır burnjm akar felan hep bu mevsimlerde yaşıyorum malesef 😣😣
Gizemis ozgeacar yaaa bende öyleyim valla geçsede kurtulsam diye bakıyorum. Ne zaman gecer yaa sizce. Yaptığınız bişey varmı ?
Borusesi Gizemis ben gece hiç uyumadım saman nezlesi ya da alerjik rinit kulak kaşıntısı da var bende 25 yaşından sonra alerjik hasta oldum bugün doktora gideceğim bu durum in ilaç isteyeceğim hayat kalitem düştü resmen
Gizemis Borusesi bendede oluyor kulak kaşıntısı. Birde göz kaşıntısı, hapşırık burun akıntısı ne ararsan var mübarek🙁