Mervsssss Merhaba hepinize öncelikle 13 mayısta verdiğim beta hcg değerim 42 çıkmıştı ve o zaman reglime 4 gün vardı. Dün regl olmam gereken gündü ve olmadım yani toplamda 4 gün geçmişti ve benim beta değerim 174 çıktı normalmi sizce😢
Dseker 1500 üzeri kese gözükür hesaplamanızı yapıp o şekilde randevu alırsınız doktordan keseye bakmaya
Mervsssss Dseker 4 günde bir kan veriyorum şuanda değer 1500 e kadar bu şekildemi devam edeyim o zaman?
Dseker Mervsssss 4 günde bir vermenize gerek yok şuan hesaplama yapın 1500 üstü hangi güne denk geliyor o araya randevu alın zaten doktorunuz size söyleviyecektir
yamacinannesii Mervsssss hiç moralini bozma benim düzensizdi artışım ama 14+5 haftalık oldu şu an artık bakılmıyor bile