srparsln iki doğum şeklini yaşamış biri olarak söylüyorum kesinlikle normal doğum üstelik ben sezeryan sonrası vajinal doğum yaptım yine olsa kadar zorlanmama rağmen 2 gün sancı çekmeme rağmen yine yaparım doğuruyorsun ve rahatlıyorsun bitiyor dinç oluyorsun sezeryan oluyorsun yaralısın amaliyat olmuşsun kolay mı ayağa bile kalkamıyorsun miden bulanıyor öksürüp aksırmalıyım emzirme yapamıyorsun rahatça yani say say bitmez