Alhahande Merhaba kızlar 37+4 te doğum yapıcam spinal anestezi ile bu cumartesi. Doktor ameliyat sonrası 5-5.5 litre su içmen gerekiyor dedi ama ben günde en fazla zorlayarak 1.5 litre içebiliyorum o da suyum azalmasın diye. Size de aynı şeyi söylediler mi naptınız su yerine meyve suyu ayran vs içsem yine suyun yerini tutar mı sizce
Hazelatillahasan Merhaba 37+4 de doğum yapmayı siz mi istediniz yoksa doktorunuz 38. Haftanın içinde diye mi alıcak bebişi
Alhahande Hazelatillahasan Hazelatillahasan merhaba hem suyum azaldığı için hem de doktorum izine çıkıcağı için riske atmak istemedik doktorumuzla ortak kararla bu tarihe aldık