ebrr1048 düşmez bebek beslenir, sen sağlıklı beslenmeye çalış,olan senin bedenine olur bebek bütün vitamin mineral alır, saçlar cilt demir dişler bunlar olumsuz etkilenir. Ekmek 1 -2 tam tahıllı sabah tüketin sadece , krem peynir yağ oranı yüksek, az tuzlu bir peynir, lor olabilir mesela tercih edebilirsiniz. Son haftalara doğruda kaşar. Zeytin , ceviz , yeşillik, yumurta, domates, salatalık gibi bol sebze ile kahvaltı edin. Akşamları da pilav, makarna, kızartma, patates, ekmek, hamurlu yiyecekler tüketmeyin, tatlı tüketmeyin, çok canınız isterse ayda 1-2 sütlü tatlı. Gün içinde 1 yada 2 adet meyve, 1 bardak süt, 10-15 çiğ fındık yada badem, gibi çiğ kuruyemiş, kuru meyve akşam yemeğinde bol yeşillikli salata yanına ne yemeği yaptıysanız. Bu şekilde kilo alımınız olmaz. Ben bu şekilde beslendim 2 ana öğün, 2 ara öğün yaparak. Porsiyon kısmadım bol bol yedim. Boyumda kısa 35 haftadayım 6 kilo aldım. Her canımın istediğini aşeriyorum diye yemedim, ben biraz rahatlıkla ve psikolojik olduğunu düşünüyorum.Bebek gelişimi gayet iyi. Birde yürüyüş yapıyorum olabildiğince . Kilo gider diyor takmayın diyor herkes ama ilerleyen haftalarda sırt ağrısı artıyor, insan ağırlaşıyor, hareketleri azalıyor. Elimizde imkan varken az kilo almak gerek.