Ilkayy Dae doktorun ismimi hatırlamıyorum ama ben yeniyğzyıla gidiyorum yeniyüzyıl kadar iyi değil demişti bana
Dae Çok kararsız kaldım medipol megaya gitmek istiyorum aslında ama gece dogum olursa doktor gelmiyormuş orada.bende gece dogum olursa doktorumu göremezsem strese girerim diye düşünüyorum.