Eses131 Iki gün sonra ikili tarama testi icin gidicem bende . Cinsiyetini bu test sırasında öğrenen var mı kızlar . Cok heyecanlıyım bende umarım sağlıklıdır ve bi tahminde bulunur doktorum 🤲
lentil Minikannecik2 ben 20 dk önce yemiştim. Bize de 11+3 te yüzde 80 kız demişti bakalm haftaya 15 hafta olunca gitcez kesinleşir umarım
lentil Minikannecik2 bende kapı önünde yemiştim erken gitmiştik. Hadi bakalm güzel haberlerini bekliyorm 🙏🏻
Tugcceee Minikannecik2 benimki 11+6 haftada ilk çocuğuma erkek demişti . Şimdi ikinci gebeliğimde 12 haftada kız gibi dedi hayırlısı olsun inşallah 🤲❤️
Minikannecik2 Tugcceee bende bu aralar hep erkek duyuyordum çok şükür bir oğlum var benimde buna da kız dedi😍😂🥰😂