mlkkk kan tahlili mi verdin hangi oranına baktırdın kanında bende bugün sağlık ocağındaki doktora dedim bakalım sonuç ne diyecek.aslında ben kendim aptallık ettim yani ben pozitif olduğumu öğrendiğimde doktor bana göbekten kan sulandırıcı yazdı ama ben korkudan kullanamadım sonra acillik oldum doktor tekrar yazdı kanındaki pıhtılaşma oranı yüksek dedi mecbur bu sefer bacaktan vuruldum ama bi hafta kullandım .