dun yemegi biraz agir kacirdim galba felaket mide agrim vardi elle dokununca bile acir cinsden karnimin ust sag bolgesinde we yaklasik 10 gundur bebegim hep sag tarafimdaydi yururken dik duramiyorum dunden beri vajinama
kadar sanci vuruyor doktor bu haftada normal mide agrisi deyip nexium tablet werdi kullananlariniz varmi birde bu agrimin bebegn sag tarafda olmasiyla
sizxe bi ilgisi olabilirmi yoksa tesadfmu cunku birden sola gcti agrmda haffledi sizce?