Gulbeyazk yok canım ya işte rahim açıklığına bakıldı hiç açılmamış bir ilaç getirip yerleştirdi ebe bu arada pek fazla acımadı gıdıklandım hep ama cekingen olduğum için biraz utandım.dile getirdim aşırı iyiler ya ALLAH razı olsun onlardan 😍bir serum daha taktilar iki serum birden yiyorum yemek yemiyorum sadece sıvı tuketiyorum ağrım da yalancı sancı gibi pek fazla yok 🥰birde korona testi de yapıldı az evvel ekipce geldiler sorunum varmı diye yok dedim tamam dediler bugünde hastanede kalacağım ⚘🤲