Kızlar merhabaa😊 28 haftalığım iç karnımda bi acıma başladı ağrı, sızı değil bayağı acıyor. Sanki böyle organlarım gibiydi iç organlarım acıyor diyordum ama karnımın her tarafında var göbek deliğime yakın yerlerde de oluyor. Özellikle yatarken çok zorluyor beni dönerken çok zorlanıyorum. Başına gelen var mı?