sevginanc Merhaba kızlar 😊 36+3 haftalığız.Dün doktor kontrolümüz vardı,çatı muayenesi olduk.Devlet hastanesine gidiyorum,normalde doktorum haftaya yapacağım dedi ama ben vajinada batma şikayetim var deyince o zaman gel bakalım bir problem var mı hem çatına da bakmış oluruz dedi 😊 Ben zaten muayeneye korka korka gitmiştim eyvah dedim nasıl olacak şimdi 😁 Burada okuduğum çatı muayenesi postlarından dolayı çok korkuyordum ama hiç korktuğum gibi olmadı.Çatala çıktım bir şey demeye kalmadan doktor parmağına jel sürüp direk soktu 😁 3-4 saniye sürdü hiç anlamadım desem yeridir,bu muydu çatı muayenesi diyerek indim çataldan 😁 Çok acıdı diyenler eşleriyle nasıl ilişki yaşıyorlar hiç anlamadım 😕 Korkmayın kızlar herkesin aynı olmuyor demekki,kendinizi kasmayın yeter 😊
Yqmrasaf sevginanc benım de çatı muayenesi acımadı başka Bi doktora gittim ama o çok canımı yaktı bence doktorla alakalı. Ve açıklığa baktı mı senın