tlnnlt kir_cicegi bende hiçbir belirti yoktu regl tarihimden 1 gün önce yaptım negatifti bir gün sonra sabahtan yaptım pozitifti yerinde olsam yaparım 1 test daha alırsın
Betfer kir_cicegi ben 4 gün önce yapmıştım çok silikdi ikinci zaman geçtikçe 2 saat sonra belirgin oldu ve hamileyim
kir_cicegi Karnımda şişlik falan vardı sağ yumurtalik ağrıyordu dün yürüyüş yapmaya başladım şiş hissetmiyorum kendimi test yapsam mı 1 tane kaldı
kir_cicegi GulcanDongel negatif çıkar diye korkuyorum adete 5 gün kala yapmıştım negatifti. Eczaneye de tek başıma gidemem eger pozitifse sürpriz yaaprul diye düşündüm 😊
kir_cicegi GulcanDongel en iyisi değil mi kan vermek ama negatif görmek hiç istemiyorum galiba hayırlısı yaa
vi_contes kir_cicegi onlar herkeste olmuyor ve bebej biraz daha büyüünce oluyor hemen 2_3 haftalikken olmaz
vi_contes kir_cicegi benim 2 kere gece kusmam oldu 1 kez başım döndü bir de vajinamda sanki iğne batmasi gibi birsey oldu birkaç gün boynca