Ben de 34+3 te vuruldum. Sancımı hissetmiyordum ama nstye bağlayınca malesef sancım çıktı. Muayenede de 2cm açılma vardı. Erken doğum riskine karşı iğneleri yaptılar. Şuan 35+1 nidicard isimli bir ilaç kullanıyorum. Rahimdeki kasılmaları engelliyormuş. 4 saat arayla ilacı içiyorum. Biraz tansiyon düşürüyor, çarpıntı yapıyor ama en azından 1-2 hafta daha dayanmamı istiyor doktorum. Bebeğim geöen hafta 2600grdı. Yarın tekrar kontrolümüz var bakalım neler olacak ben de merakla bekliyorum. Tabi bu ilaç kullanma sürecinde 2 hafta yatak istirahati de ekledi. Mecbur kalmadıkça kalkmıyorum, inşallah sağlıcakla gününde gelir bebişlerimiz🙏