değiştirmelisin canım bir arkadasında yazdıgı gibi. satmak icin öyle demiştir dediyse ama ahududu yapragı cayı olması şart. doğumu kolaylaştırıyor, ve az kanama olmasını saglıyor diye yurtdısında doktorlar ebeler cok tavsiye ediyorlar. bende kullanıyorum , gerçi 1 haftayı geçti rahim yumuşak 2 cm acılmam vardı. hala gelen giden ağrı yok gelmeyince gelmiyor bebiş orası ayrı😂 ama doğumu kolaylaştırıyor en azından. ben hurmayla tüketip kombo yapıyorum