Selam kızlar bende haşimato var. Tiroid ultrasonumda trioidlerimin biraz bozuk olduğunj söylediler. ve gebelikten önce TSH 4e yakındı ilaçla 0.47ye düştü . Prolaktinim de düştü. O ay hamile kalmışım. Ama 6+1im dün TSH 2.10a yükselmiş. 2,50 altı normal kabul ediliyor ama çok hızlı yükselmiş 20 gün önce 0.47 idi… Doktorumdan haber bekliyorum şimdi ama sizle de konuşmak istedim. Var mı aynı sorunları yaşayan gebelerimiz? 😢