Bett_blog Günaydın hanımlar ve benim gibi hala uyuyamayanlar😖 27 haftalık hamileyim iki gündür karnım ara ara ağrıyor resmen taşıyamıyorum uyurken otururken yürürken normal mi bu haftalarda sizce kızlar🥺
Kediannesi123 Bett_blog canım adet sancısı gibiyse riskli olabilir ama böyle bir ağırlık gibiyse benimde ara ara oluyor sonra geçiyor sanırım bebek büyüdüğü için oluyor sonra rahim alışıyor 😅
Mbetul Bett_blog gaz sancısı çekiyor olabilir misiniz. geçen günlerde karın ağrısına uyuyamadım gaz sancisiymis meğer.
Momandbabyy Bett_blog Ben de 27 den beri aynı şeyi yaşıyorum akşam yemekten sonra bir maden suyu bütün sorunu çözüyor valla tavsiye ederim 😄
Kamile71 Bett_blog Bilemiyorum belki yalancı sancidir yada rahim genisliyodur iğne batması gibi falansa
Bett_blog Kediannesi123 yok adet sancısı hibi değil taşıyamıyorum sanki ağır hissediyorum sağımdan sokuma döndürmüyor😂🤦🏻♀️
Kediannesi123 Bett_blog evet o bebek büyürken oluyor galiba bende de oluyor bi iki gün sonra geçiyor bi kaç gün sonra tekrar 😅
Muratnannesi Bett_blog bende 27 haftayım ama kızım çok hareketli maşallah p yüzden her tekme sonrası ağrım oluyor. Uykular haram oldu zaten sağa dön tekme sola dön tekme. Sabretcez artık çoğu gitti azı kaldı 🥰