123ozgee Kızlaaar son reglime göre 5+4 üz şuanda ilk defa kontrole gidecem bugün kese gözükür mü yada bebek ??😇😇
ay-seninbebegi 123ozgee kese gözükebilir ama bebiş gözükmez benimki 7+1 de gözüktü. Hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰
Husn-izan 123ozgee keseyi 4+3 de gördük bebişi kalp atışı 5+5 de gördük 🥰 Yinede acele etmeyelim değişkenlik gösterebiliyor sana düşen sabırla beklemek 😊
ahlasinannesi 123ozgee bende arkadaşımda ilk 6+4te görmüştük değişkenlik gösteriyor göremezsem birazcık daha sabret sakın stres yapma olur mu🤗
123ozgee ay-seninbebegi çok sağol teşekkür ederim 🙏🏻 Senin bebişi de sana bağışlasın 🥰Karın ultrasonda gözükür değil mi bazıları yazmış vajinal ultrasonda gözükür falan da ondan da ben korkuyorum
123ozgee ahlasinannesi Aynen stres yapmamaya çalışıyorum er yada geç görürüm artık sağlıklı olsun başka birşey istemiyoruz hiç
nanna 123ozgee kese gözükebilir, herkesin döllenme dönemi süreci farklı farklı olsasa mesela ben 5+3 te görmüştüm
nanna 123ozgee kesinlikleeee sağlık olsun da zaten ennn önemli dileğimiz o kii hamilelikte zaten hiç bi zaman bekleme süreci bitmiyor önce hamile miyim sonra kese sonra kalp sonra taramalar her daimm😂
Sevgi_123 123ozgee isterseniz 1 hafta daha bekleyin hem kalp atışını duyarsınız hem keseyim görürsünüz
Pambix 123ozgee Karından görülmese bile alttan görünebilir Dr belki goremezse alttan bakmayı teklif ederse endişelenmeyin. Ama en rahatı 6 7haftakikken