Ozgeszmn olur tabi hemen doktora kosun başıma geldiğinden biliyorum 5 6 haftalıkken yaşadım kayısı bol sıvı da aldım ki ben eczanede çalışıyorum öluyorum dedim resmen gece saatlerce agrım vardı yapamiyorum istemsizce ıkınıyorsun falan hatta en son yerimden kalkamadım zar zor telefonu elime aldım eşimi aradım gek beni al ben kendim gidemicem tamda ise gidicektim arabam da vardı ama eşim hemen geri geldi eve arabada nasil çiglik ve ağlama anlatamam oturtmuyordu meğersem rahim kasılmış düşük tehlikem oldu şuan 27 haftaligim o gün bugündür düşük ve kanama riski ile uğraşıyorum yerimden kalkmam dahi yasak sırf buyuzden erken dogum olucak 2 ay sonra ve sezaryanla