Habe2210 Kızlar hepinize merhaba. Bi sorum olacak 27.haftada bebişler in hareketlerini göbeğin neresinde hissediyorsunuz. Benm bazen çok hareketli ve sert oluyo hareketleri göbek deliğimin üstünde hissediyorum kimi gün ise yavas ve kasıklarıma doğru oluyor hareketi. Bebek hareketinde hergün aynı olmuyor biliyorum ama en azından hareketin nerede gerçekleştiğinin bir önemi var mı? Kasıklarıma doğru hissettiğimde endişelenmem gerekir mi sizce?
esra556141 Habe2210 bi önemi yok galiba banada oluyo hatta 2 gün doğru düzgün hareket etmedi ettigindede kasiklarima dogru damar atmasi gibi gucsuz hareketler yaptı bende biraz endiselendim ama sonucta hareket ediyo diyede sakin olmaya calistim sonra duzeldi cok şükür tekrardan fink atmaya başladı
Huzurmelegim_28 Habe2210 benimde aynı bi göbek deliğinin altında bi üstünde bi bakmışsın çok sertleşmişş göbeğim bian anlamıyorum değişik hissediyorumm ama çpk güzel bir an önce gelse artıkk
mlkkk Habe2210 kasıklarda olan güçsüz oluyor ama göbek deliği çevresi ve üstü güçlü oluyor bebeğin pozisyonuna da bağlı bi durum
Acelya00 Her yerimde hissediyorum kasıkta, sola dönünce böbreklerimde sanki, göbek deliğimin üstünde, altında, yanında bazen sert bazen yumuşak normal bir durum olduğunu düşünüyorum bence bu haftalarda içimizi rahat tutmalıyız 🙏🏼
Habe2210 Acelya00 25.haftadan sonra rahim iyice üste çıktığından aşağılarda hissetmek sıkıntı olabilir mi acaba dedim 🙈 sağlıcakla bi alsaydık bebişlerimizi kucağımıza en ufak şey stres oluyor ister istemez.
Acelya00 Habe2210 sen içini rahat tut yeri büyük şimdi bizimkilerin aşağılarada iniyor riskli gebelik yoksa işin içinde hiçbir şey olmayacak bebeklerimize 😇 heyecan ve sabırsızlık allahım benim için dayanılmaz bir duygu
Habe2210 Huzurmelegim_28 bende öyle aynı dediğiniz gibi :) tek sağlıklı olsunlar da istediğini yapabilir zaten :)