Yagmur0607 35 haftalık 5 günlüğüm gece suyum geldi normal doğum için yatırıldım bekliyorum kızlar dua edelim🙂 oğlumuz erkenci çıktı
SutlacimiYedimmiBen Yagmur0607 korkma stres yapma canim bnm ilk oglumda seninkiyle ayni haftada ayni gunde dogdu bmmde suyum gelmisti hayrli doğumlar olsun
Gamzeakd Yagmur0607 benim de oğlum 35. Haftada suyumun gelmesiyle doğum oldu . Sağlıkla alın kucağınıza inşallah .
Gokcenuroztan Yagmur0607 nasılsın peki nasıl geçti doğumun ay çok heyecanlı rabbim kucağında yanında olmayı nasip etsin ❤️
Zehraaa98 Yagmur0607 canım hayırlı ugurlu olsun aynı haftadayız bende cok korkuyorum suyum falan gelır dıye kafası 3 hafta öndeymiş 😂 bas aşağı duruyormuş senınkı nasıldı suyun normal akıntı gıbımıydı
Anneyizbiz Yagmur0607 yaaaa maşallah sana canım maşallah inan hepimizin içine su serptin ne zaman gelecek yamına
Yagmur0607 Gokcenuroztan amiin darısı sizlerinde başına zordu ama çok şükür sonuç güzel diyelim 😊 sizlerde hiç anlamadan evlatlarınızı kucağınıza alırsınız inşallah ❤️ Şuan yanımızda geldi çok şükür
Yagmur0607 Zehraaa98 teşekkür ederiz canım benim darısı vakti geldiğinde seninde başına anlama bile bi avazda doğur inşallah 😊 evet bizim bebişte 30da başı aşağıdaydı baskı yapıyordu ama anlamadım şahsen kendimi yormadım dinlemiyodum bi anda gece yarsı suyum geldi sonrada doğru doktorumuza gittik normal doğum yaptık
Yagmur0607 Zehraaa98 benim kanlı akıntı gibi geldi başta hall dilinde nişan diyolar ya sonrada yavaş yavaş suyum aktı durdu hep
Yagmur0607 Anneyizbiz yanımızda akşama doğru getirdilrr minik kuşumuzu çok şükür çok teşekkür ederim yanımda olduğunuz için😊❤️
Anneyizbiz Yagmur0607 benim 28.haftadan beridir aşağıds, şuan 30 um.pelvik kemik ağrım genital bölgede ağrım, karın srrtleşmem var, bazen belimede vuruyor… Acaba bunlar doğum belirtisi mi
Beyazmelekkk Yagmur0607 Erken doğum durumunuz var mıydı yoksa kendiliğinden mi gelisti ? Bende 34. Haftadayim 30 dan beri bebek baş aşağı pozisyondaymjs. Arada ufak ufak akıntım oluyor acaba bende 40 i bekler miyim diye meraktayim.
Yagmur0607 Anneyizbiz Valla canım kişinin yapısı beliyor sanırım benimde ağrılarım vardı senin gibi ama anlamıyodum açıkcası sen bolca dinlen seni senden başka kimse bilemez bişeylerin yolunda gitmediğini düşünürsen doktoruna başvur aynı şeyler oluyor diye aynı şeyleri yaşıcak değiliz ya sen içini ferah tut😊
Yagmur0607 Beyazmelekkk Valla canım kişinin yapısı belirli sanırım benimde ağrılarım vardı senin gibi ama anlamıyodum açıkcası sen bolca dinlen seni senden başka kimse bilemez bişeylerin yolunda gitmediğini düşünürsen doktoruna başvur aynı şeyler oluyor diye aynı şeyleri yaşıcak değiliz ya sen içini ferah tut😊
Yagmur0607 Yagmur0607 bana sadece 40 I bulmaz daha erken gelir dedi ama 1 ay önce olacağını oda tahmin etmiyordu sanırım😊