Zekplt 34 haftalığım dün geceden beri yürürken bile vajinada ağrı ve sızı var zor yürüyorum canım çok yanıyo sizde böylemi oldu neden olur ?
Gul2528 Zekplt bende dün gittim doktora benimde alt tarafta.batma vardı özellikle yürürken ve bebek hareket edince doktor bebek kafasını bayağı bir aşağı yerleştirmiş baskı yapıyor o yüzden dedi bana
Omerhatice Zekplt bende 33+1im benim de aynı canim sanki doguruyormusum gibi kasiklarim sancilaniyor bazen. Bebek doğum pozisyonunda oda baskı yapınca agri artıyor geçiyor doktoe hareketsiz kalma en az yarım saat 1 saat yürü her gün mutlaka dedi 🙏
Hmy12 Aynı sorunu 30. Hafta da yaşadım arada yine oluyor. Dr bana çok hareketsizlikten olmuş dedi. Normal dedi Bebek büyüdükçe baskı yapar dedi. Ama ağrısı çok farklı kemiklerim batıyor gibi
Zekplt Hmy12 evet canım sanki kemiklerim heran düşecek aşağı zonklama sızlama böyle ağrı farklı birşey