Sonay-34 Benim hipofiz bezimde tümör var. Böbreğimde kist var. Kafamda yağ bezeleri aynı zamanda diz kapaklarımda ciddi ağrılarım var. Lens takıyorum gözlerimde ciddi kuruluk sorunu oldu, burun ameliyatı oldum yine nefes alamıyorum derken aslında pek çok sağlık sorunum var ve bebeğimi 1 yaşına kadar emzirip (tabi kestikten sonra yine prolaktin sorunum olmazsa) 2. gebelik istiyorum ve onu da 1 yaşına kadar emzirip sonrasında artık sağlık problemlerim için ameliyatsa ameliyat, ilaçsa ilaç rahat rahat tedavi olmak istiyorum. Aslında sorma sebebim buydu. Bu vakte kadar neden olmadın diye eleştirecek olan varsa gebelik için hazırlandığım ve tedavi gördüğüm için hiçbir şekilde ilaç vs içmek istemedim olur da hamile kalırım bebeğime bir şey olmasın diye👶🍼