Güzel anneler ,oğlum çok sık arayla bi yere toplanıyor karnım taş gıbı oluyo bu durum 30.haftadan beri var 1haftadadır daha da arttı,ayrıca sancım yok sadece canımı yakıyo hareketleri çok sert bu durumu yaşayanlar var mı bide uykular bitti tamamen ,çok zorlanıyorum yürürken bile .Tecrübelerinize ihtıyacım var?