Senaaaakkkk Benim ilk 3 ay yok denecek kadar az mide bulantılarım olmuştu. Sabah bulantılarım şu anda var. 3-4 gündür mide bulantıma uyanıyorum. Normal mi? Yaşayanınız var mı?
Mom789 Senaaaakkkk ay olur olur yoklar arada ben 7.ayda yaşadım bulanti Allaha şükür 2 gun sürdü geçti geri cok kötüymüş bulantısı hamilelik demiştim hatta
Senaaaakkkk Mom789 evet ben gerçekten yok denecek kadar az yaşamıştım bulantı. Ama bu sabah buşantısı çok sinir bozucu. Midem kazınıyor gibi hissediyorum ama aç değilim
B_isik Senaaaakkkk evet benim de 30 hafta civarı mide bulantım olmuştu doktorum idrar yolu enfeksiyonunun mide bulantısı yapabileceğini söylemişti.
Mom789 Senaaaakkkk gecer insallah ya cok zormuş cidden bulanti ben cok zorlandım yemek yiyesim yok acim basim dönüyordu tek lokmaya cikarriyordum şükür çabuk geçti hemen seninde hemen geçer umarım yoksa zorlar bu şekilde yoruyor