Gunaydın kızlar 7+1 hamileyim ve dun bebegımın kesesını Gorduk Hamdolsun 🤲devlet hastanesine gittik ve doktor daha çok kucuk bebek dedı 2 hafta sonra kalp Atısını Duyalım Gel Dedı ve esimi içeri almadı ben kalp Atısını dinlerken esimin de yanımda olmasını istiyorum fakülte hastanesinin doktorları alır mı içeri esimi?