damladerin yok canım bende özel de sabri beye gidiyorum acile idrar da yanma var diye gittim yatış yaptılar sen cagirmadan gelip bakıyorlar çok da iyiler di Allah razı olsun şansıma mi di cem ama nöbet degisimine denk gelen ebeler de sürekli farklı farklıydı ama hiç biri kirmadi