Ben ikili taramayı özelde yaptırdım güzelce ense kalınlığını felan ölçüldü. Kan testi yapıldı. Şükürler olsun hicbir şey çıkmadı. Renkli ultrasona daha çok var. Bence bekleme o zamana kadar yaptır. Ama devletin doktorlarına ikili taramada güvenmiyorum çocuğun ense kalınlığını yanlış ölçüyorlar çocuğunuz down sendromu riski taşıyo diyip insanları telaşa sokuyorlar tabi bizler dururmuyuz bi doktora daha gidip yani özele orda doğrusu ölçüldüğünde içimiz rahat ediyor. Böyle bi sürü akrabamin başına geldi şükürler olsun çocukları da sağ salim doğdu.