Miranannesi Iyi geceler hanimlar bebegim 3 günlük yeni doğan yoğun bakiminda yatiyor 2 gündür solunum sıkıntısı var ve emme refleksi yok diye yarın görüşe gidicem inşallah başına gelen var mi acaba kaç güne kucağımda olur bebeğim
Edaaaa53 Miranannesi korkmayın belkide gittiğinizde görmeye verecekler yavrunuzu kucağınıza 🥰 Allah beterinden korusun. İnşallah 🤲
Miranannesi Edaaaa53 inşallah inşallah Allah razı olsun 🙂 şimdi gel deseler bu halde koşa koşa gider alırım 🥰
Edaaaa53 Miranannesi alınmaz mı hiç evlat bu Rabbim tüm evlatlara sağlık sıhhat nasip etsin inşallah onları bizlere bağışlasın 🤲🥰