kelebegimm07 ya katılıyorum çok pahalı … etrafımda herkez saçını boyama makyaj yapma krem sürme diyip duruyo valla psikolojim bozuldu saçlarımın dibi cilt kusurlarım gün yüzüne çıktı 😕 etrafımda herkes doktor sanırsın , hele bide doğuran doktorlar var ki her şeye muhalefet 🤦🏽♀️ Bu ara çok gerginim sanırım 😕