edamc ben kan testini yaptırmadım. İkili testte senin ne kadar riskli olduğunu bebeğin hasta olma ihtimali hakkında olasılığı hesaplıyorlar. Eğer olasılık yüksek çıkarsa sanki çocuk sağlıksızmış gibi muamele oluyor. Kan testi, anne yaşı, bebek ense ölçümü, burun kemiği ölçümü , baş popo ölçümü bunları bilgisayara girip sana sayı veriyorlar. Ben ense kalınlığı, burun kemiği ölçümü yaptırdım. Kalbe de baktılar. Riskli olabilecek durumlarda kalp anomalisi de olur dediler. Benim sıkıntılıydı ense kalınlığı, ama sonra geçti çok şükür. Demem o ki eğer bebeği aldırma fikrin yoksa boşuna strese girme, zaten drlar çocuğun gelişimini takip ediyor. Ölçümleri yapıyorlar. İkili tarama tanı koymuyor. Yok illa kafamda soru işareti olmasın ben her şeyi bilmek isterim dersen fetal dna gibi kan testleri var özelde yapılan . Genetik inceleme ile bakılıyor. Onlar kesin sonuç veriyor