Selam hanımlar, şimdi paşamı doyırup telefon u elıme alıp 41+3 de başlayan doğum hikayemizi yazacam size fazlaca uzun gelebılır ama baştan söyleyim. 😊
Artık günümüz de doldugu için bi an aksam yemegı nden sonra bana bı ates basma halsizlik geldi. Zaten bebişi de çok güzel hissedemiyordum.hastaneyı aradık gelın dedıler hersey normal ama suyunuz az dedıler ve sanırım idrar diye de kaçırmışsım emın olmamıstım. Nasılsa 2 gun sonra baslatacaklarmıs dogumu sımdıden baslatalım dediler ve rahıme balon yerlestırdıler 24 saat boyunca acılma yapsın sonrasında sunı verelım acılmaya gore dedıler neyse daha 7. Saatte acılmam 1 santımden 3 santıme cıkmıs balon anca bu kadar yapabılır bide yap deneyelım acılma ıcın dedıler 1 gun boyunca da 4 saat arayla hap verdıler ama nafıle hiç işe yaramadı ertesi sabah oldu yıne dedıler suyu patlatalım sunı yide verelım artık tamam dedım epidural ıde badtan teklıf ettıler kabul ettım su patladı sunı ve epidural verılıylr ama bizde tık yok. Bide epidural verılınce kalkmıyosunuz yatakdan o en cok zor gelen oldu bana. Yaklasık 12 saat sonra epidural e ragmen sancım artgı da arttı artık dayanamaz olmustum ama acıklık hala yoktu😂 derken son nokta sezaryen dedıler ama ben artık gucsuzlukten yorgunluktan bıtmıstım. Neyse ındık ameliyathane 15 dk max cennet kokulumu aldım kucagıma🧿 dıkısler vs derken bı tıtreme geldı bana ama cok surmedı normalmıste zaten en fazla 5 dk surdu. Yukarı odamıza gelır gelmez oglusumda bende karınlarımzı doyurduk allahtan sutum hemen geldı mamaya gerek kalmadı. Sabaha kadar ben bi yandan su içtim bi yandan aşırı terledim. Gerçi ter hala oluyor ozellıkle gecelerı. Derkeeen bugun 3 gecemız prensımle teyzelerı Rabbım isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah. Daha ayrıntılar var ama girmedim bile 3 gun anca bıttı yıne sorular olursa cevaplarım ama. 😊