Merhaba iyi geceler,
Ben 6 yıldır panik atak hastasıyım kullanmadığım ilaç gitmediğim hastane kalmadı hatta eğitimler aldımbu konu hakkında fakat panik atak bu değiniz gibi bir şey değil daha farklı heyecan korku panik kalp çarpıntısı üşüme veya terleme titreme her şeyi bir arada yaşatıyor insana hiç korkmayın ama isterseniz bunun OKB’ye dönmemesi için bir psikiyatristten yardım alabilirsiniz hem bebeğiniz için hemde kendiniz için🌸🙏🏻