Bugün itibariyle 40+4 haftalık hamileyim. Karın ağrısından geceleri( ve sabahları) doğru dürüst uyuyamıyorum ama NSTde sancım çıkmıyor ilginç bir şekilde. 3gündür de her tuvalete çıktığımda parça parça nişanım geliyor. Az açıklığım var. Normal doğum yapmak istiyorum çünkü ameliyat korkusu var bende. Daha önce ameliyat olmuştum ve çok çok zor bir süreçti benim için travmatikti ve narkoz almak istemiyorum. 40 hafta üstü gebeler doktorunuz kaç haftaya kadar bekleyebileceğini söyledi? 40 hafta üstü doğuran varsa süreç nasıl geçti? Bilgilendirir misiniz? Hem stresten hem ağrıdan bu saate kadar uyuyamadım. Dua ederseniz de sevinirim kolay ve güzel hatırlayacağım bir doğum olsun diye. Hamile duası kabul olur, bir başkasına edilen dua daha çok kabul olur 🙏 ilk doğumum olacak