Glsn58 Ben size bir şey danışmak istiyorum dis etimde daha önceden çekilme vardı şimdi bebekle birlikte alt dış etlerim kavladi şişti doğumdan sonra düzelir mi bu sorunu yaşayan var mi kizlar
Barbi doğumdan sonra kendi kendine düzelmez böyle vakalar.mutlaka bir periodontoloji uzmanına görünün.ayrıca yumuşak bir diş fırçası kullanın
Gozde94 Benimde şişme oldu iyi huylu kitle doğumdan sonra geçer dedi diş doktoru çok şişer rahatsız ederse alırız dedi ama tekrarlar yine demişti birşey yaptırmadan başta çok kanıyordu indi eskisi gibi değil rahatsız etmiyor artık