berilkus 37′yi bitireceğiz. Benim kız kafaya koymuş kaburgamı kıracak. İçerde röveşata atıyor. Az önce kaburgama bir vurdu, en alt kemik gitti dedim.
26Merve berilkus Ah be kuzu bende birtek benim oğlan delibas sanıyordum 😂Daha 33+3 ama içeride kaburgalarimi birbirine kattı katta ayağı sıkışmış olabilirmi diye Dr sordum ama varmış böyle bebisler 😂
berilkus 26Merve Ben de ayağı takılıyor sanıyorum çünkü öyle hissettiriyor. Sol kaburgamla bir derdi var.
26Merve berilkus Kemigimin sesini sayesinde duydum 😂İlk oğlumda hiç böyle şeyler yaşamamıştım 😅Her bebek farklı demekki