Elfida92 Selam kızlar, aranızda epidural doğum yapan var mi? Nasıl oluyor çok ağrı hissediyor musunuz doğum da? Epidural eksileri veya artıları nelerdir?
cilekreceli Ben doktoruma sorduğumda önerdiğim bir yöntem sadece annenin ıkınma refleksi güçlü değilse devreye vakum giriyor dedi ama az dozda isteyebiliyormuşsun hani ıkınabilecek kadar. Ben o şekil düşünüyorum bakacağız