Ecoski Su an rastgele forumda dolasirken oglumun ismi cikti onume 😍 biz Kerem Ali koymaya karar verdik ☺️ İki turlu de telaffuzu gayet guzel bence ☺️
DM3 Ecoski evet aslında ikisi de çok güzel ama kerem ali derken ulama oluyor sanki kremali der gibi geliyor kulağa bazen 😅 bu arada ne güzel bir tevafuk isim kişiliğe yansır derler oğlunuz taşıyor mu isminin anlamını:))