Diillara canım bende 18 kılo ile oldum bende hiper tansıyon şeker hastalığı. Vardı olacaksan da tam gastrit by pass ol garanti diğerlerinde geri kılo alımı oluyor. Ve doğru doktorum elin de olursan. Sıfır zararla. O hastaneden çıkarsın. Ben sana çok kaliteli bir doktor önereyim sen araştır İstanbul aydın üniversite. Hastanesi Florya medical park hastanesinin. Bas hekimi. Halil alış doktorum bir hafta sonra bu doktora annem de amelıyat olcak ve ünlü bir doktor da başarılarıyla. Daha önce devlet hastanesindeydi yengem de buna amelıyat oldu çok şükür dört yıldır hiçbir sorunu yok ve birçok hastalıktan da kurtuldu . Daha önce sadi konuk hastanesindeydi sonra iyi doktorları bu aydın Üni topladı oraya geçti eşi de doktor . İnstagramdan bakabılırsın .