Premsescik Eşim ondan alalım diyor 2 yaşında kizim var onla.ilgilenirken bebekte içinde sallanır diyor ama kullanışlı oluyormuki gerçekten
BelisinAnnesi Premsescik Merhaba canım benmde 3 yaşında kızım var 29 haftalığım bende sallanan beşik alacağım kendiliğinden müzik ve ninni de çalıyor 3 ayrı sallanma kademesi var :)
BelisinAnnesi Askiletotomsu ben hiç kenara koyupta kendiliğinden uyuyan bebek görmedim . Siz gördünüz mü :) ?
Gzmk Askiletotomsu benim yeğenlerim 🤗 ablam öyle alıştırdı beşiğine koyuyoruz kendi kendine uyuyorlar ablasıda öyleydi 🥰