zehranurr Kızlar 22+1 haftalığız şu an bebişler tepiniyor ama tekmeleri bi kasığımda bide hafif göbeğime doğru hissediyorum. Yani farklı farklı yerlerden geliyor hep. İkisininde tekmelerini hissediyor olabilir miyim? Böyle bir şey mümkün mü?😂🧐
midekoruyucu zehranurr niye olmasın ki içinde iki tane canlı var sonuçta 🙈🤗 ağzını gözünü yediklerim 🤭
Mavilotta zehranurr neden hissetmeyeceksin ki tabiki ikisini birden hissediyorsun 😍😍😍 Maşallah ya Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Selvaa zehranurr tabi canım biri ayaklarını hareket ettiriyor değeri ellerini bende farkli farkli yerlerde hissediyorum hep bide birbirlerini sıkıştırmaları var biri ötekini yittiriyor köşeye sonra oburu karşılık veriyor diğer köşeye hooop biraz daha buyusunler sen ozaman gor hareket neymiş 😍😍😍 takır tukur esim bazen hafifçe vuruyor bana kızıyorum dio ogullarin vurunca bise demiyorsun ama bize gelince hemen bagir 😀😀😀
Mucizem4111 zehranurr çok güzel bende insallah hissederim ikizlerimin hareketlerini 😍 ilk gebelik miydi sizin ? Birde ilk kaçıncı haftada hissettiniz
Yaseminatik57 zehranurr. Haha bizde ikiziz 21 haftalığız gece durmuyolar biri kasıkta biride sağdan yerleştiriyolar 😂 İkisinin tekmesini hissedersin tabi ilerleyen zamanlarda çok merak ediyorum nolcak😂😂
zehranurr Selvaa hahahah yaaaa çok tatlıymış 😂😂😂 daha göremedik onları😂😂 bu anlattığımıda ilk defa bugün yaşadım 😂
zehranurr Mucizem4111 ilk gebeliğim 14 te seğirme hissetmiştim 20. Haftadan itibaren gerçekten bebek hareketi diyebileceğim hareketleri hissettim.
Burcumirac zehranurr Evet bende 19 hafta içindeyim ikinci gebeliğim erkek olan genelde kasıklarda hissediyorum kızı daha yukarda hissediyorum 😊
Zekiye52 Rabbim hepinize bebeklerinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etain inşallah🤲 Bende 35 hafta biri kız biri erkek bebiklerime hamileyim biri kasıkta diğeri yukarıda sol da duruyor müthiş hareketliler maşallah karnımı şekilden şekile sokuyolar