edaozcan13 Sed22-09 vallamı bizimkide erkek ama önceden böyle sanki kendini sert yapmış gibi hissediyorum ama şimdi tam hissediyorum artık 🙏
Deletedmom23234 edaozcan13 Size de masallah 🤍🌿 Rabb’im sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤍
Yagmurtekinn edaozcan13 detaylı ultrason yaptırdım, yapılması gereken bir şey bence hem içniz de rahatlamış oluyor. 21 haftalıkken hissettim şu an 39 olucaz paşayı bekliyoruz 💜
edaozcan13 Yagmurtekinn Yagmurtekinn ayni bizimkisi sağ salım aşırsınız inşallah kucağınıza az kalmış allahım bir sancıda kurtarsın sizi isteyen herkese nasip etsin oo duyguyu 🌹💖
Morvy edaozcan13 yapması gerekirken derken herkesin yaptırması gerekir illa riskli gebelik olma şartı yok bebeğin bişeyi varsa allah korusun orda çıkıyor ve gerekirse doğumdan sonra hemen müdahele ediliyor. Ben 17-18 haftalar arası hissettm
Rabiatunaa edaozcan13 benhic bı test yaptırmadım ikili üçlü veya şeker yüklemesi vs . Sadece detaylı ultrason yaptırdım bence en önemlisi bu … Tüm organlarına tek tek bakılıyor diğerleri Cok önemli değil bence
edaozcan13 Rabiatunaa ya detaylı ultrasyonu tekmi yaptınız biz ikiliyi yaptık temiz di sonuçlarımız dye 3. İstemediler ama şekerde 1 ay sonra dendi çok ii yapmışsınız da giderken hastaneye yapın demediler mi
Seyda2425 edaozcan13 detaylı ultrason çok cik önemli bebeğin damarlarına tırnaklarına herszyins bakılıyor. 21. Haftada hissettim