Selmakaraduman20 Esen3535 ay benimde inşallah hayırlısıyla kucaklarımıza almak nasip olsun. Son 21 gün İnci🦋💙
Vicdan İnşallah Allah hepsi annelere yardımcısı olsun bebeğini sa ssalim kucağına almayı nasip etsin benim de ikinci prensesim geliyo teyzeleri ismi de Nisa Nur büyük kızımın ismi Nilda 😇🤰👩👧👧🧿♥️
SevincGancali Cinsiyeti kız. Henüz 16+3 haftalık. Ailelikçe isim arayışındayız. Şimdilik Havin, Nevin, Defne, Ezel, Ahu gibi isimler var aklımızda. Azerbaycanlı olduğumuz için eşim başka isimler düşünüyor.
Bihitta 33+1 olduk prensesimizi bekliyoruz Nila Su koyacağız yabancı isim olarakta Larissa düşünüyoruz😌