@BelisinAnnesi Gebe okuluna kayıt olup derslere girdiğiniz zaman normal doğumda refakatçi alınabiliyor. Gebe okuluna da hemşireler kayıt ediyor sizi o numarayı hastaneden alabilirsiniz.
Dersler ZOOM uygulaması üzerinden oluyor internet ile yani, hem refakatçi hem gebe kayıt olup ders günü online katılıyor.
Hemşireler ders sonu isim alıyor sonra kayıt için TC istiyor. Su numaraya Ehatsap uxerınden bilgilerinizi atarsanız yardımcı olurlar 0 (530) 427 61 06