Ben hamilelik boyunca sürekli ağda yaptırdım öncesinde lazere gidiyordum yarım kaldı devam edemedim şişkinlik hatta ağda sonrası acı sürekli oluyor hatta ağdadan sonra o gün banyo yaptığımda yanma oluyor belki seninde haftandan dolayı hassaslaşmıştır o bölgen eğer geçmezse bi doktora görün benim ertesi gün normale dönüyor. Hatta bugün yaptırdım tuvalette yıkarken bile canım acıyor 🤷🏼♀️