Merhabalar. Yarın büyük ihtimal kızıma kavuşacağım 🙏🏻 Açılmam bir parmak kadar vardı bugün. Kendi sancılarım pek yok! Yarın beni nasıl bir süreç bekliyor bilmiyorum. Dualarınızı ve tecrübelerinizi paylaşmayı bekliyorum. Suni sancıyla yarın normal doğurabilir miyim acaba? Açılma hemen olur mu?