Hayırlı geceler canlar..
24+3 olduk Allah’a şükür.İlk 3 ay aşırı bulantı ve halsizliğim vardı.11. Haftada kanamam olmuştu ve lekeler 19. Haftaya kadar sürmüştü,progestan kullanımı da tetiklemişti bulantımı çook zorlanmaya başlamıştım artık çok şükür 20. Haftada bıraktırdı doktorum gerek kalmamıştı artık.Son 1 aydır tam rahatladım derken aşırı bulantım başladı son 3-4 gündür 🤢🥺 Özellikle gece uykumu bölüyor artık bulantı,birde tuhaf bir ağrı eşlik ediyor bacaklarıma kadar vuruyor o kadar zor kii.Bu akşamda pelvik ağrı eşlik ediyor tüm bunlara.Doktoruma yazdım şimdi.Bu durumu yaşayan var mı hiç geçmeyecek mi bu 🥺🥺🥺